ثبت باز خورد
کشتی های جدید به ناوگان حمل ونقل دریایی افزوده می شود

ساری- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به افزایش تعاملات و تجارت با کشورهای حاشیه خزر گفت: کشتی هایی با همت این وزارتخانه خریداری و به ناوگان دریایی افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری با اشاره وظایه متعدد وزارتخانه اظهار داشت: برای فراهم کردن بستر رفاه اجتماعی نیازمند زیرساخت‌هایی است. وی بررسی مسائل و مشکلات استان را از جمله اهداف سفر بیان کرد و گفت: بنا است کارخانه آنتی بیوتیک سازی ساری به ظرفیت تولید هزار تن برسد و این درحالی که در سنوات گذشته ظرفیت تولید و بهره وری آن افزایش چشمگیری نداشته است. وی بازدید از امکانات و توانمندی‌ها و رفع دغدغه‌های مسئولان را دیگر اهداف بازدید از کارخانه آنتی بیوتیک ذکر کرد و گفت: قرار شد طرح جدید تهیه و پس از تائید استانداری در ستاد وزارتخانه بررسی شود. مرتضوی حضور در شورای اشتغال مازندران را ازدیگر برنامه‌های سفر بیان کرد و گفت: اشتغال ایجاد شده در استان پایش و رصد می‌شود. وزیر تعاون با اشاره به مراودات با کشور روسیه و کشورهای حاشیه خزر و افزایش آن گفت: ضرورت توسعه آن ارتباط دریایی، هوایی، ریلی و زمینی است و طبق توافق‌های صورت گرفته بنا است حمل ونقل دریایی در استان توسعه داده شود. وی گفت: شرکت کشتیرانی وابسته به وزارت تعاون تصمیم گرفت ناوگان دریایی را افزایش دهد و در این راستا چند فروند کشتی خریداری که به زودی اضافه می‌شود و علاوه براین چهار فروند کشتی نیز با بومی سازی تولید می‌شود. وزیر تعاون یادآور شد: قرار شد طرح توسعه کارخانه آنتی بیوتیک تهیه و ارائه شود و در زمینه احداث مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز سازمان تأمین اجتماعی نیز برنامه‌هایی در دستور کار دارد. سفر وزیر تعاون به مازندران دو روزه خواهد بود.

اخبار و مقالات

مقالات پیشنهادی





آریا مارین اروند

کشتیرانی آریا مارین اروند ، با هدف ارائه خدمات حمل و نقل و ترخیص کالا به شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی، تاسیس شد. آریا مارین اروند با بیش از 10 سال تجربه در زمینه حمل و نقل و ترخیص کالا، با درک نیازهای این بخش از بازار، تصمیم گرفت تا شرکتی را تاسیس کند که بتواند خدمات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه دهد.

چرا ما را انتخاب کنید

ما آژانس لجستیک و خدمات کشتیرانی حرفه‌ای هستیم
ما در آریا مارین اروند تم ام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین خدمات کشتیرانی و حمل و نقل لجستیک را به شما ارائه دهیم.

تجربه و تخصص:
تیمی متخصص و مجرب با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در زمینه امور کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی سابقه همکاری با شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی
خدمات متنوع و با کیفیت:
ارائه راه حل های جامع و مقرون به صرفه برای حمل و نقل کال کشتیرانی ، حمل و نقل دریایی، زمینی، هوایی و ریلی به تمام نقاط دنیا
...

تماس با تیم پشتیبانی

از طریق واتس آپ در تماس باشید














درخواست حمل و نقل

رزرو برای حمل و نقل محصولات

بیشتر بدانید

سال تجربه در خدمات حمل و نقل و لجستیک

195+

کادر حرفه ای

250+

تحویل به موقع

350+

فناوری و رسانه